Ny familjemedlem hos Lindberg & Hedin !

Imorgon ska jag & älsklingen åka till Avesta och köpa en liten kissekatt :D
Och jaa , både jag & Niclas vill ha en så de är ingen idé att ni säjer nå annat för vi kmr inte ändra oss ! ( om vi får pengarna imorgon så vi kan köpa honom dvs. )
Så orkar inte höra nå tjat från min kära Mamma, Syster Therese eller Syster Nina :) Och dessutom har ni alla 3 egna katter så nu är det faktiskt min tur ! :)

Älskar er iaf de vet ni ju ;) & ni kmr ju ALLTID att älska mig så de spelar ingen roll va jag gör :D
pusspuss på er :)

Spiff eller Zeke ? :D
eller om ni har nå bra förslag så skriv gärna :D


just ja måste även skriva och förklara det förra blogginlägget då jag har fått ett antal st sms från vissa personer som dom frågar vem de är det handlar om.. asså det inlägget om man vissa tjejer är så jävla karlstyrda så det är äckligt åt de !
ajja, jag pekar iaf inte ut någon speciell person där utan mer att jag pekar väl ut ALLA som är sådär och ni som tar åt er får väl göra de och ni som blir " sura " , " irriterade " eller nå liknande över de borde isåfall tänka om.. För man blir isf inte " sur " om man inte tror att de handlar om en själv .. alltså om du nu blev upprörd så vet du innerst inne att just du håller antagligen på sådär på ett eller annat sätt !

ja så där fick ni det svaret :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas ni har råd med mat till katten bara...

2009-10-18 @ 13:05:30
Postat av: Malin

Jag tycker han ska heta kurt eller nå annat lite gubbnamn :D

2009-10-18 @ 13:27:31
Postat av: Anonym

och vrf skulle vi inte ha råd?

2009-10-18 @ 16:30:37
Postat av: Anonym

Du har ju själv skrivit att ni brukar vara pank å inte har mat till er själva ens...

2009-10-19 @ 10:18:51
Postat av: Anonym

hahaha jävla tönt kan du inte stå för de du skriver ? ne du pengar har vi hur mkt som helst mer än de du nånsin kommer kunna ha :D och om det skulle vara så att vi inte har nå mat så betyder de inte att katten inte kmr få nå mat din dumme fan ! han kmr ALLTID ha mat ! och föresten med att ja skrev att vi inte hade nånting hemma var att de va ingenting ja inte vela ha !!

2009-10-19 @ 14:44:14
Postat av: Anonym

usch. stör mig på folk som inte kan stå för det som tycker.

2009-10-19 @ 22:42:48
Postat av: nina

"usch. stör mig på folk som inte kan stå för det dom tycker" var förresten jag :P

2009-10-19 @ 22:44:42
Postat av: S.s

Men du "Anonyma" människa. Om du har någonting att säga som tex "haha, jävla tönt kan du inte stå för de du skriver ?" GÖR DE SJÄLV DÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!! Alltså enligt mig så vågar inte DU stå för vad DU tycker eftersom du e anonoym.. Så kom inte o säg till andra att dom inte kan stå för sig.. Sen om du följer denna blogg så vill jag bara ge dig ett litet tips. Skriv inget inlägg om du inte har nå vettigt o snällt att säga.



P.s. skulle de vara så att pengarna börjar sina så kan jag LOVA dig att deras katt kommer att få mat INNAN dom äter, Så katten kommer inte att fara illa. Om de är de som e problemet för dig...

Ip-adresser

2009-10-19 @ 23:07:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0