Luftslottet

Nu har jag levt såhär i en hel vecka. Varit vaken till 7-8 sen somnat och vaknat 2 !

Idag har jag iaf gjort nytta , handlat & städat..
Druckit vin med N , kollat film & spelat kort, jag vann hela tiden & N blev jättesur.
Vi spelade " spöket " , som jag lärde mig av A en gång i tiden, man va väl sådär runt 10 år då , jätteroligt kortspel.


har väl egentligen inte så jävla mkt att säga men jag har så himla tråkigt att jag måste göra nått, som att skriva på bloggen.... Imorron är det fredag , vissa blir väldigt glada med för mig är det fredag varenda dag så jag känner ingen skillnad och jag bryr mig inte heller !! Då blir det väl ingenting, Idol som vanligt?
Jag vill gå ut , tror jag ?

Längtar tills tisdag då jag får den lilla lönen jag har förtjänat.. typ 2000 kr !
Då kanske det blir hel förändring på lilla mig =)
jag vet inte än men jag TROR jag vill.. det är iaf ett jättestor steg för mig så får se.

oh ja, den 12 December vill jag åka på kryssning. Det är funcruises som håller i de!
Jag & Mickis är på än så länge som det ser ut som , skulle vara skit kul om det va fler tjejer som vill följa med! om dom inte är allt för karlstyrda och inte kan lämna sina killar i 23 timmar .

nedu det blir väl inte så mkt mer än det här just nu, godnatt allihopa , nu blir det Wallander !
puss&kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0