jävla fitt piss meningslösa arbetslösa liv man har!

Så fort man vakna va det bara att upp och tvätta , så jävla tråkigt !
Ohh jag drömde att Niclas kom hem med min mobil till mig. Blev så jävla glaaaaaaaaad :D

nee nu vill jag att Niclas ska få lön så vi kan köpa mat för vi har INGENTING här hemma ! Sen är det bara att vänta 2 veckor så ja får lön, så jävla segt ! Men ja får ju inte värsta lön. Allt kommer försvinna på räkningar !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! åh så jävla trött på de här !!!!!! man sitter och väntar på att få jobba och de hände inte många ggr i månaden men när man väl får den där jävla lön får man max 4 tusen om man har tur ! sen kommer dom där jävla räkningarna som man måste betala o när det är klart så finns inget kvar , jag blir så jävla less !! och jag hatar alla andra som har fast jobb som får 15 tusen om inte mer i månaden och efter alla jävla räkningar har dom ändå 8 tusen kvar !!!!!!!!!!! inte konstigt att man tycker ens liv är värdelöst .... och nee säg inte åt mig att söka jobb för det FINNA INGA jobb att söka !!!!!! och säg inte åt mig att lägg undan och spar pengar till roligare grejer för det går inte heller !!! har man max 4-5 tusen i lön varje månad om inte mindre så går ju räkningarna före och sen då , när det är bara 1500 - 2000 kr kvar på kortet ? dom kan ja fan inte lägga undan jag måste väl förfan kunna leva också för det lilla ja har !!!!!!!!!!!!!!! och vara lite människa.....
äh jävla skit värld man lever i !!!

VA JÄVLIGT GLAD NI SOM HAR JOBB!





Kommentarer
Postat av: nina

hörrödu. du har iaf vik jobb. du får iaf ett par tusen i månaden. jag får INGET. jag sitter här som en jävla 15 åring utan liv medans du har jobb och körkort. tänk på det du...

2009-10-15 @ 19:33:39
Postat av: Anonym

så är det nåns liv som är värdelöst och meningslöst så är det mitt!

2009-10-15 @ 19:36:23
Postat av: Anonym

oj TAGGA till :P vi har båda ett meningstlöst liv då ! :P

2009-10-16 @ 15:05:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0