Fredag & Lördag

Idag så vart de sova typ halva dagen sen kom älsklingen och vi åkte till syrran , hämtade Teo och åkte ut till Köpis ! Jag köpte schampoo, balsam & hårinpackning, ögonskugga & skor :D Sen gick vi 3 till systembolaget och då vi ölhyllorna så fick Teo välja en öl som Niclas skulle köpa, han tog den dyraste :P en 33 CL för 30 kr  ! Sen när han hade köpte den kollade jag alkoholhalten på den o de va 9,4 % FYFAN  :P Bra val där Teo ;) ! Teo tog även upp en svensk starköl och sa : den här dricker pappa :D oh de e ju sant , haha sötis !!

ajja ska sova här i natt igen ! barnen sover och Gustav & nina är här o kollar på tv ! Jag har nyss plockat undan , diskat lite och städat ! Håller även på att tvättar, ojoj :P

Imorgon blir det fin middag med Peter & Gabbi, potatisgratäng tar dom med sig sen blir det kyckling spett och tzatsiki :D  sen blir de fest hos oss :D ååhh kmr bli så himla roligt !! jag & älsk ska testa våran 3 Liters bag in box sprit som bara jag & han har :D  Min största syster ska kanske ut, så hoppas man träffar henne på slicken ! På lördag om man mår bra och är pigg som jag verkligen HOPPAS på så ska man ut till svärmor och käka kräftor ! har aldrig ätit de, eller har sugit på någon del av en kräfta ! sen ska jag hem och festa igen med gabbi & peter :D sen blir det hangaaan , har verkligen inte varit där på ja du måste varit över ett halvår !!!! så de ska bli jätte roligt !!! så 2 dagars denna helg om man orkar , de får man se på lördag ! annars blir de bara lungt !!!

just ja idag när vi åkte hem till mamma och pappa så fick man en inslagen presten :D Teo rev upp den direkt ! Det va en kaffekokare :D en automatisk, skit häfftig ! hihi jätte snällt !! så nu kan ni komma o fika :D !!

nee måste ner i källaren och ta ur tvätten och slänga in en ny maskin ! hejhej!
puss puss !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0