tankar & känslor !

Somna kl 12 igår, TIDIGT för oss ! Sen vakna jag kl 5.. va pigg så gick inte o somna om ! Bestämde att jag skulle gå o duscha ! sen mös jag med älsklingen för han va också vaken :) sen åkte han till jobbet ! ska snart sätta på en Beck film ! Har sett alla men jag måste börja om för de är 2 filmer som är SKIT bra man vet inte va dom heter :( och va så längesen jag såg dom.. Ena va nått med att någon turk städar gubbe jobba som städare på polisstation och så va han mördare kanske (?) haha aaja skit bra ! sen den andra va nått med att någon är i Beck lägenhet och byter skivor o sånt :P haha de enda jag kmr ihåg :P så om ni vet , hjälp mig :P ! För Niclas får väl psyk när jag ska titta om och om igen och han MÅSTE titta med mig :D !

Idag blir det lungt tror jag.. Åka till hedesunda kanske ?? hoppas :) då har man nått o göra iaf ! tror Malin skulle komma förbi oxå ? :)
sen ska älsklingen få bestämma film för en gångs skull så de blir G.I Joe & Johan Falk , national .. någonting :P


vill verkligen dra tillbaka tiden.. DE va så mktmktmkt bättre förr ! är det för att man börjar bli gammal och tråkig??
ne nu jävlar brudar ! nu ska vi verkligen gör de vi bestämt för längesen !!!!! vi ska slutföra det ! Vi ska åka till tyskland , innan jul !!!!!! nått måste vi göra med vårat tråkiga liv ! Jag, Gabbi , Jaana & Malin (?) nån mer som vill med :D kanske ska åka efter Gabbi gjort uppkörningen :D Sen ska vi dra till Turkiet också i vår !! DET MÅSTE MÅSTE MÅSTE VI !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi tjejer hade de så JÄVLA roligt förr ju !! måste ta upp där vi tappa de! :( livet är verkligen för KORT för att bråka, tjaffsa och allt sånt !! istället kan vi väl vara ärliga för varandra och sitta ner och prata om de som inte är okej .. utan att någon ska bli sur och ta illa upp för man gör det bara för att vara snäll och för att man inte vill förlora personen i fårga ! att en person som stog oss alla 4a väldigt nära måste dö för att vi ska få upp ögonen och kunna bli sams och prata , de e hemskt !! ingen ska behöva dö för att man ska fatta att livet är kort & dyrbart och att ens vänner betyder allt !

ni vet iaf att jag Älskar er oavsett vad.. ni betyder verkligen mest för mig ! ni är mina bästa bästa vänner ever ! <3


Jag & Jaana... Jag i röda leggings & Jaana i rosa !
Konstig bild men den säjer så himla mkt ! Vi skulle göra oss fula för Klas för vi skulle åka hem till honom så vi tog på oss dom där färgglada byxorna :D han tyckte de inte va så vackert :D sen hade båda vita linnen och blont hår så vi såg lite ut som tvillingar :D <3 vi är typ som de i sättet oxå !!!! <3333


Jag & min Gabbi <3 :D skulle på fest hos Hååkan !
va väl inte så lyckat i början då jag ringde till min dåvarande pojkvän och sa : Håkan du kan gå ut och möta mig nu.. ( min dåvarande kille va i en annan stad , & jag skulle inte ringa till honom .. va lite full :P ) han blev skit sur och gjorde slut för att han tyckte verkligen inte om pesonen i fråga och han trodde jag va otrogen så de va väldigt klantigt :P men gabbi hade roligt åt de och hon gjorde mig glad ändå som hon alltid lyckas med !! <3 med de vill jag säja att hon & jag har alltid roligt oavsett vad vi göra eller vad som händer !


Malin Hedin :) behöver jag säja nå mer :P
hon & jag på camping med klassen , va ett måste för idrottens skull.. Alla skulle sova i en lada som inte var tät för fem öre ! springorna i väggen va stora somfan , sen skulle man typ äta de som fanns i skogen.. som en överlevnads kurs !! men vi hade Ozzy med oss ( en chihuahua ) redan där börja de.. Stefan ( idrottsläraren ) blev jätte arg för vi inte hade frågat honom om vi kunde ta me hund men de hade vi visst de men han kmr inte ihåg nått ! men va ska han göra :P sen kom ju denna fråga upp att de fanns folk som va allergisk mot hundar så Ozzy kunde ju inte sova med oss alla i ladan tyckte han då :P men då sa vi att vi har med oss en egen husvagn en bit bort :P hahah då blev han typ alldeles röd i aniskte av ilska och predika och de kom nästa rök ur huve på honom, som på teckad film vet ni :P hahah där hade vi öl , mat & chips ( fast de visst ju inte han ) så de blev fan inte jävla överlevnadskurs för oss, hahah ! jag & malin då.. sällan vi :P






Så självklart min Niclas Hedin <3 betyder ju så oerhört mkt ! Är så himla glad att just jag har honom ! han va ju ganska eftertraktad där innan jag kom :D fattar inte att han valde mig ( om man kan säja så ) ! så lycklig lottad... De här är första " fest " vi va på tillsammans hemma hos Jaanis <3 Vi hittade varandra ganska snabbt måste jag säja :) som ni kanske ser, hihi ! Fyfan va roliga tider de va då när man fick kämpa för den där karln och man va så himla orolig o rädd att han skulle dissa en ! han visade inte direkt att han va intresserad :P han skickade ALDRIG sms, asså inte hörde av sig.. när jag skickade och fråga va han gjorde tex fick jag tillbaka : hej , ne jag gör inget.. - EXAKT SÅ ! ingen glad gubbe, inge kram eller puss , inge intresse vad jag gjorde :P han va lite läskig ibland för man förstog inte ALLS va han vela.. :P våga fråga vågade man inte för han va ju lite rädd för honom sen man fick höra alla dessa historier om honom när man va mindre, när jag & katta va 13 och började hänga i hedesunda.. :P Det man fick höra va typ att Niclas Hedin va värsta bråkstaken ,skulle slås med alla , kaxig som fan , bytte tjejer varje helg typ sen satt han och snakka massa skit om tjejerna han hade varit med till sina killkompisar och sånna saker :P Player med andra ord ! men när man lärde känna honom så va de inte ens i närheten av vad man hade hört :) eller kanske lite stämnde in då när han va runt 17- 19 :P så det är lite sjukt eller roligt att man nu är tillsammans med Niclas efter man tänk på honom o varit intresserad för ungefär 5 årsen:P Jag & katta gick ju jämt utanför hans hus där i skogen för att få se honom :D eftersom kattas stuga låg ganska nära hans hus ! sen hade ju jag och katta planerat att bli kompis med Malin ( hans syster ) bara för att få komma Niclas närmare :P inte för att vara med Malin eller :P så det är lustigt att de blivit vi endå ! när man tänker tillbaka hur man tänkte o hur man såg på honom då :) han va ju en av dom bad boysen i hedesunda! tyckte iaf jag & katta ! :D haha men han är världens bästa pojkvän , man kan verkligen inte hitta någon bättre <3 :) älskar honom så himla mkt !!!!! tror verkligen på att Niclas & jag kmr vara tillsammans hela livet , eller ja väldigt väldigt länge !!! <3 han betyder allt för mig !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! han är mitt liv <3 älskar dig gubben min !!


Vem skulle hjälpa mig uthärda livet härute?
Vem skulle ge mig den kraften som jag måste få?
Vem skulle trösta mig, jag är så liten på jorden?
Om du inte finns till, ja vad ska jag göra då?!

Niclas , du måste finnas, du måste, jag lever mitt liv genom dig.
Utan dig är jag en spillra på ett mörkt och stormigt hav.
Du måste finnas, du måste, hur kan du då överge mig?
Jag vore ingenstans, jag vore ingenting. Om du inte fanns.




nee fyfan va långt de här inlägget blev :D men då har ni haft nått att göra !!

måste kila, puss !!

Kommentarer
Postat av: caroline

det är inte i en beck-film som en städare är mördare utan det är i wallander - mastermind... eller så tänker på beckfilmen där en polis i becks team är mördare? ;) :D

2009-10-07 @ 16:41:26
Postat av: Anonym

haha jaaaa kanske de :D tänkte på de igår att dekanske inte är nån beck film :Phahaha ! TACK :D

2009-10-08 @ 15:43:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0