Bekännelse


ligger och bara tänker på allt möjligt här i soffan nu !
det känns jobbigt när man tänker tillbaks på allt som hänt , men vem skulle det inte bli jobbigt för egentligen ?
ajja , har en text här nedanför som är just om mig ...


Tänk alla gånger jag ångrat saker jag sagt.
ord som kommit ut i all hast när jag talat för snabbt.
Gånger jag sårat andra utan att menat det,
jag ber om ursäkt nu förlåt, men jag menar det !
Har mindre vänner nu än då och tänker ofta på det.

tänk alla gånger som kärleken har satt mig rakt i skit.
tänk dig alla människor jag älskat som jag nu lärt mig hata.
Tänk alla gånger jag varit ensam.
tänk dig ett liv i tårar, när man blivit sårad...

Tänk alla gånger som jag suttit där själv och gråtit tårar
för ett helt liv, fast under en hel kväll.

oh ja, tänk alla gånger jag suttit med gråten i min hals,
gått ner i depretion då mår man kasst.
det gånger jag inte har stått för det jag lovat, vänta kappan
efter vinden i hopp om allt ska ordna sig.

Tänk alla gånger som jag inte sett en framtid,
det här är ingen saga det här är min sanning.


GODNATT !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0