5 MÅNADER

Idag ska jag & älsklingen fira 5 månaders tillsammans :) Shit känns mycket längre !
Vi ska bara mysa med varandra i soffan , mysa med Zeke , titta på några filmer & dricka passionsläsk :D

Älskar har nå sjukt mycket, han är det bästa som kunna hända mig .
Han är bäst helt enkelt :D Kommer aldrig lämna honom , han är min för hela livet ! :)
Så synd alla ni andra , ni kommer ALDRIG få honom ! =)

Nu vill jag få lön för jag vill köpa leksaker till min lilla bäbis Zeke . Och så måste jag köpa en kattborste för han är tovig den stackarn :(
hahaha han sover på de mest konstigaste ställena min lilla kisse ! Emellan kuddarna på soffan liksom , letade som fan i natt för ja såg honom inte och jag letade i hela lägenheten så va ja tvungen att väcka Niclas o säja att ja inte hitta honom :( då visade N att han låg mellan ryggkuddarna :D igår natt vid 3 så börja han också leka med sina bollar och han gav sig inte heller , kunde inte somna om då :P men de gjorde inget för han får leka när han vill & hur mkt han vill ;) han är en riktig kelgris den där krabaten och de tycker jag om :D och han ser jätte rolig ut när han springer så jävla gulligt :D nee nu vakna han , måste dra för nu är han hungrig :D

hejhej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0