STUFF


Har städat idag , skurat golv & diskat. Dammsög gjorde jag & Malin i fredags & i torsdags så hängde jag i tvättsugan - ida är sååååå duktiiiiig ! yäyä,
Katta kom förbi på kvällen , wiiiie <3
vi åt mat som älsklingen lagade & kollade på film , dessutom blev hon helt kääär i min Zeke , men vem blir inte det ? haha :D Sen va vi bara ute & åkte bil , hämtade Malin på woodpeckers (?) Senare på natten blev det film, four christmases . Älsklingen somnade ganska snabbt men filmen va bra iaf, värd att se !
Den andra filmen blev den underbara TWILIGHT <3 har nog sett den 10 ggr men älskar den lika mycket för det ! mmm schnyggiiiiiiiing ! Nu tänkte jag kolla va de mer finns för filmer att se så jag kan fördriva tiden med det tills älsk vaknar... aah men vi hörs senare todaaay !



Piratgrottorna på Kreta !


HEJDÅ!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0