SKÄNKA PENGAR , NÅN ?

Åh jag & älsk kollar efter radhus i Bomhus nu som vi vill flytta till !
Hittade ett imorse , skit fint ! En 3a på 80 kvm för 4702kr/mån .. Men självklart så va värmen inte in räknad i hyra... Älsk sa att de skulle gå på jättemkt extra då och att vi inte har råd.. jag blev så jävla less !!!!!!!!!! Fan va alla dessa jävla pengar man ska ha hela jävla tiden !!!!!!!!!!!! Hade jag bara haft ett fast jobb hade vi kunat tagit det , plus att jag va först i kön så vi hade ju fått radhuset om vi vela !!!!!!!!!! åh jag blir bara mer och mer deprimerad av att leva såhär!
får hålla tummarna att jag hittar ett nytt radhus i Bomhus med värmen inräknad i hyran och som inte är allt för dyrt ! kmr då aldrig hända mig för jag har ju världens otur.....
ajja jag får väl bo i den här jävla lägenheten men dom här jävla pissgrannarna 5 år till , tills jag får ett jävla fast jobb... kul... jävligt kul! eller innan jag får ett fast jobb kmr jag bli ett psykfall av alla deprestion så jag kmr hamna på någon slag av hem ! Men om någon känner sig manad att skäna lite pengar till mig och rädda mig får att hamna på ett hem så varsågod, vänlig hör av dig på 0761964688 !
hörs hej !!!!

självklart så lät jag det gå ut över älsk imorse för den där jävla värmen i radhuset .. jag kan ju verkligen, Grattis Ida Lindberg !

ne Malin sov här inatt iaf, ÄLSKAR DET ! Hon bjöd på mat igår, min lilla gogumma dåååå !!
men nu tänkte jag slå på en film & förhoppningsvis somna om igen en liten stund...

HEJDÅ !!!!


Kommentarer
Postat av: Katrin

Okeej hur mycket behöver du?;) haha:P Nej den sög Ida blev jätte besviken:(Vad vare som är bra:P? Palla sen dom andra filmerna nu <3<3<3

2009-11-11 @ 12:03:34
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0