ONSDAG


vaknade halv 7 när Älsklingens kl ringde. Då va det bara att slå på 5:an & kolla på Vakna med the voice.. Sen dess har jag inte somnat om , sällan ! Så blev ett bad , så skönt ! Nu ska jag föna håret, platta det, sminka mig & käka nått sen blir det jobb kl 15.00 - 21.45 . Blir inte så mkt mer idag. Hem och gosa med N sen sova och ladda inför morgondagens bravader med jobbet ! längtar , tihi .
Dom på jobbet väntar ju på att jag & Hanna ska ta stämma på trubaduren, herregud . Undra hur detta kmr sluta ? :D

Malin har ju sovit här med oss i två dagar också ! <3
Party med henne på fredag, burkar inte hända ! Ska festa med syster Nina också ju, kmr bli så himla roligt ! Och lilla Hanna förhoppningsvis ! Hon lovade ju faktiskt, tihi !


 



NI MÅSTE LYSSA PÅ DOM HÄR, SÅ JÄVLA BRA !
Älskar honom , eller hans röst .. Så jävla häftig !
Personligen tkr jag han är bäst när han tar till den ljus rösten, men det är verkligen skit häftigt att han kan variera som han gör låten nedanför !



Både mörk & ljus röst

 



Bara ljus röst

 


Kommentarer
Postat av: N

HAHA VILKEN GAY !

2009-11-18 @ 16:33:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0