MORGONPIGG

Vaknade när älsk pussa mig hejdå halv 7 så då va det bara att sätta på tv och kolla på vakna med the voice ... Halv 10 gick jag ner till tvättstugan och tog en tid , kl 13.00 .. är riktigt mkt skitkläder nu , det väller tillochmed över i tvättkorgen så det ska bli skönt att slippa se det.

Malin har sovit över här sen söndags , jättemysigt då vi har kollat på film hela nätterna , käkat gott & snackat lite skit. Jag älskar ju när jag får övernättnings människor, hihihi. Så inatt va de faktiskt jättetomt utan henne.. snyft...

ajja efter Jul ska jag & baby åka ner till Ullared har jag bestämt eller jag sa att jag vela åka dit och fynda lite men han va inte så himla sugen på det men han ställer ju upp för mig så vi ska fråga Ullis om vi inte får låna hennes hus som ligger lite utanför Göteborg , om jag inte minns helt fel :D
åååhh längtar redan , vill åka nu ! Vi tänkte då stanna där en hel helg med massa utflykter och mys , wiiiie!!!!
Men tänkte kanske om vi skulle ta med oss nån mer , skulle också bli jätteroligt ju om man är 2 st till .. det löööööser sig är ju endå ganska låångt kvar, hihi..

LÄNGTAR SÅ MYCKET TILL MIN FÖDELSEDAG !!!!!!!!!!!!!

Ja älskar min Niclas så himla mkt ja , han är världens bästa <3



I Love You for giving your heart to me and
for making me smile Whenever I feel sad
I Love You for the way you are and
for how you make me feel
But most of all I LOVE YOU 'cus I know you're mine for real.
I Love You for wanting me.


HEJDÅ !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0