MARDRÖMMAR

hatar verkligen de, men jag drömmer det jämt !

Imorse så drömde jag att Niclas ringde mig och sa att han aldrig mer skulle komma hem för han hade någon annan , så la han på och jag kan ju inte hans nummer i verkligheten utantill så jag kunde ju självklart de inte heller i drömmen så jag fick panik för jag kunde inte ringa upp och så fattade jag inte heller hur man kom in på telelistan, HEMSKT SOM FAN va det !!!! men tillslut vaknade jag och det kändes så verkligen så jag blev skit ledsen och börja stor böla och ringde direkt till Niclas och grina och bad han komma hem och han fattade ju självklart ingenting stackarn men tillslut så kom hem, typ 10 min efter jag hade ringt och han frågade va som hade hänt och så berättade jag så trösta han mig och sa att han aldrig skulle lämna mig så höll han om mig och då kändes det jättebra igen!!! va faktiskt jätte läskigt .... men nu är det bra igen . min älskling betyder allt för mig !

jaja, igår så lekte jag med JaanisBananis <3 det va super roligt att vara med min underbara igen !!
men hon åkte till jobbet vid kvart i 5 men kvart över 9 så kom hon tillbaka till mig !

Ne måste hoppa in i duschen nu !





HEJDÅ !!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0