lkvälleen ^^

det är verkligen första gången jag & älsk pratar ut om de här, bara vi två liksom! och jag tror att det känndes skönt för både han & min efter våran prat stund ! har aldrig hört han pratat om de sen olyckan var så jag tyckte det var dags nu och det blev lyckat , tror jag :) hoppas han kan känna sig trygg hos mig och attt han känner att han kan prata med vad som helst till mig.... för jag ställer verkligen upp på vad som helst och kan verkligen trösta honom, ju mer man pratar om det och tar sig itur med problemen så känns det mkt bättre!
ajja bara han vet att jag finns där för honom så mår jag bra ! vill ju att han ska kunna prata med mig om de som hänt och att han ska kunna vara ledesen framför mig.. ÄLSKAR JU MIN NICLAS !!!!!!!!!!!!!!!!!!!

vi har iaf haft en super roligt kväll ,jag har färgat håret på Frida, blev jättefint ! sen gick vi hem till oss och jag & Gina pratade ut om saker och jag säger barar att jag ska sätta dit dom som gjorde så mot henne !!!! Hon vet precis vilka det är och har bevis på det så nu jävlar, ska ni åka in era jävla FJORTISAR !!!!!!!!!!!!!! SO LONG FUCKERS :D
ungdomsfängelse nästa ? :D

bara så ni vet så vet jag att det är ni så nu ligger ni jävligt ristigt till era små äckliga 17 åringar, hahahahaha ! den ena är ju snart 18 år hon åker väl in på vanlig anstalt den äckliga jävlen ! men jag njuter för det är inte mer än rätt, hahaha !!!! jag lägger inte ner förns jag ser dig inne på massa jävla skit!


jag & Gina is the shiiiiiiiiiiiit !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0