IDAG & FRAMÖVER

Idag är det som sagt den efterlängtade personalfesten ! Kmr bli så himla roligt.

Igår jobbade man, kulkul ! Först fick jag sitta på FH för dom hade möte så jag va där ett tag .. När dom kom tillbaka så satt jag med en boende och prata och när jag skulle gå och hela FH's personal va i köket med oss så säjer den boende att hon kmr sakna mig så mycket och så vela hon kramas ! Dom tyckte att jag skulle komma tillbaka , ofcourse ! Så roligt när både boende och personal " tycker om en " .

yäyä, Konstigt att jag knapp sovit något, igår gick jag upp kl 07.00 fast jag började kl 15.00. Kom hem från jobbet efter 22.00 någongång och då blev det film och mat . Gick och la oss vid 01.00 och jag vaknade kl 04.00. Har varit vaken sen dess .. Kmr väl bli trött någongång efter 10.00 som vanligt ! Måste då ta en stödvila eftersom jag ska hålla igång hela natten med jobbarkompisarna..

Imorgon blir det iaf Hartan , OVANLIGT ! Hanna lovade att hon skulle med, roligt !
För festen är ju hos syrran ! kmr bli spännande att se hur kvällen kmr bli :D

Sen lördag, söndag & måndag blir det jobb !

oh just ja, ni får inte glömma att gratta mig & älsklingen på vår halvårs dag idag <3
Tihihi !

Måste kila, det är ju Vakna med the voice - DET FÅR MAN INTE MISSA !




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0