HAPPY

Igår kom Malin förbi för att kissa, men hon blev kvar tills idag.. Vi gick upp kl halv 8 och kollade på tv och höll på och fixa ! Vidare till Mcdonald och käka frukost, mumsigt !! Sen hem igen... Efter nån timme blev det köpis och Malin köpte en BH till mig, ooooh!! så jävla snygg och det behövdes verkligen !!!världens bästa malin juu !! så jävla gullig hon är mot mig , jämt !!!!!!! Även så blev det hårfärg och kläder ... Hem och färga , blev skit fint !! brunett då, som jaaaag.
Vid 4 hämtade vi NisseLasse och käka mat, tvinga även kvar Malin inatt för det är så mysigt när hon är här! Blev 3 filmer och nu sover den lilla. eller båda sover, tihihi ! Tänkte gå in och lägga mig jag också snart!
de va min dag typ, imorgon blir det s-viken och köpa löshår !

Längtar även till torsdag så mkt ! Pratade med Hanna nu och hon hade sagt ja från båda oss så torsdag kväll kl 7 blir det nattpersonal fest , wiiiiie ! ojoj så roligt det kmr blir ! det blir mat, dricka & trubadur !!! kmr bli så JÄVLA Roligt... bästa gänget också juu , wiiiho ! Hanna skulle komma kl 5 hit innan och då skulle vi ta oss en stänkare eller 2 , sen skjussar väl älsklingen dit oss ! Vi firar även ett halvår då så det känns lite elakt men de här händer inte varje dag , inte ett halvår heller iförsej men tror vi överlever , !

Sen på fredag blir det utgång men med Malin, Nina & Hanna ! kmr bli så himla skojsigt , hihi ! vill ju nu jag ..
längtar så och drf kmr det ta sååååååån tid !

Förresten så hitta jag ett PAR SJUKT SNYGGA skor inne på scorett som älsklingen KANSKE ska köpa till mig, 400 kr. SJUKT billigt för hur dom ser ut , mm älskar dom !

ne måste säja godnatt nu, puss !




haha just ja , Zeke ramla ju ner i toaletten .. han kom inte uppe heller .. TUR att jag va där då !  han blev jätte rädd !!! men de har inte hänt här, här är han bara ny duschad :D

Kommentarer
Postat av: Syster N

GUD VA SNYGGA SKOR! :O dom lä du ha på fredag :D

2009-11-17 @ 18:25:44
Postat av: S.s

Ner med toasitsen.....

2009-11-17 @ 22:31:52
Postat av: Katrin

Nee inte Zeke:( vem glömde locket;) hehe. Jätte fiina skor! PUSS

2009-11-19 @ 12:30:57
URL: http://bestofkatrin.blogg.se/
Postat av: Anonym

haha de va ju jag såklart :P oh tack baby :D

2009-11-19 @ 15:29:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0