GODMORGON

I torsdags så sov Malin här med mig igen ! gillar mkt..
I går så kollade vi på idol & käkade tacos jag, älsk & Malin. ÄNTLIGEN SÅ ÅKTE BABYRÖSTEN UT  , så jävla glad jag blev så jag skrek rätt ut !! han kunde inte ta en enda ton , helt tondöv och de enda han va kvar för var att alla jävla småfjortisar i detta avlångaland röstade på honom, blä! har aldrig hört någon så värdelös någon gång i Idol, nästan så Johan Palm va bättre faktiskt ! Ne men så himla skönt att han åkte idag ojoj det gjorde verkligen min kväll ! & jag blir så irriterad på dom här 14,15 åringarna som tycker han är bra och är allvarlig om de, asså hur döv är inte ni? Kan ju inte varit en frisk människa över 18 år som tyckte om honom & hans pipigababyröst ! då tillhör dom stadiet där 14-15 åringarna är på.. ajja nog om honom , bra att han åkte ut ! nu är det bara Reza & Eddie som ska åka , tihi !
Så efter den underbara utröstningen och idol eftersnack så hämtade vi Krille och åkte till metalsjukhuset i Bollnäs.. asså hade verkligen glömt bort ur hemsk det va där, ! men de gick bra, hade ju min beejbi med mig <3

Just nu ligger älsk och snarkar här brevid mig och ser jättegullig ut..
ska väl gå o lägga mig nu jag med så jag inte sover bort halva dagen imorron!! Kanske blir så att jag skulle slinga håret på Katta, hoppas! hihi älskar att hålla på med hår & färg, haha !

ne hörs hej !








HEJDÅ !!!!!

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0