FREDAG DEN 13


 

Sitter bara här och väntar på att Älsk ska komma hem.. Han påstog att han skulle komma hem mellan 2 & 3 , men de blev ju självklart inte så... sällan...

ajja när han väl kommer hem om det nu blir innan 4 så ska vi till Gavlegårdarna och säga upp våran jävla lägenhet, kmr bli hemskt skönt att bli av med den , helst nu men såklart så måste man vänta 3 månader, USCH ! Eller 1 Mars ska vi vara här ifrån, SHIT va långt de är dit, då e de ju fan vår igen typ !

ne vi hörs.




 




ooohh Cross är väl hur jävla sexigt som helst det?!?!
vet inte vad som gör att de blir så hett men de e bara det !!
blir galen bara man tittar på't !
Tur att min älskling har åkt Cross då, men ska tvinga honom att köpa en ny !!!!
Men han får bara åka i rörberg så jag kan kolla på honom :D


 



Om det inte är Cross så är det fan HOCKEY !
Så sjukt sexigt det med !! Är nog för att dom har så mkt skydd och blir så biffiga , haha !
Älskar att kolla på hockey, kanske de roligaste som finns, hihi ! LOVE IT !


Så får jag killar när jag får barn så ska dom hålla på med antigen Cross eller Hockey, ett måste ;) !! haha

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0