BOMHUSBO FRÅN 1 FEB

YEEEEEEES , vi fick radhuset :D jag är så lyckliig !!
1 Februari får vi den men då blir det rust först , så kanske mitten av februari flyttar vi in.
LÄNGTAR som fan , vill verkligen inte bo här med dom här " underbar " grannarna man har!
åh huset är så fin så fint !

ajja, igår så åkte jag , Teo & systrarna till IKEA. Hittade massa nya glas jag vill ha, golv vi ska sätta in i nya huset & köksbord ! Så jag önskar min present kort på IKEA på julafton ! massor av money vill jag ha ! hihi
sen åkte vi och lämnade den mellersta och vi åkte vidare till skutskär till min kusin! Där fick vi fika och hälsade på bebisen Saga, men hon böev bara rädd för mig !
Fick iaf ett recept av min kusin som jag & älsklingen prövade senare på kväll och jag säjer som Anette : Den ligger längst upp på matlistan ! ojoj så underbart gott det va !! Älsklingen tyckte också de va skit gott, tillochmed godare än min flygande jacob o han ÄLSKAR verkligen den så de blev jättelyckat ! ska tillochmed värma lite mat från igår , blev så sugen !

ska käka nu , hejs !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0