väntar på bättre tider

i väntan på att Niclas ska komma så sitter jag och pratar med klääjs !
Jag skickas roliga historier som ja tycker va skit roliga men han verkar inte tycka de va lika roligt som jag :P ! Sen har vi även bestämt att vi ska ha världens fest i helgen (?) eller någon helg iaf,  hos Niclas :O ! För där ryms det mycket folk ;P ! Jag tycker att det lät som en yperlig idé !

ne måste föna mitt hår nu sen leta upp fina kläder & käka !

Hejhopp !

ni kan få en av dom roliga historiena

TV3 har fått klagomål att dom visar för lite program om invandrare, så nu

har TV3 beslutat att visa Efterlyst två gånger i veckan.


lys lys som den stjärna du är !




 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0