uttråkad


kan inte somna om efter älsklingen åkt till jobbet :( så fort han inte är vid min sida så tänker jag på han hela tiden & saknar han nå oerhört mkt ! så jag måste väl sätta på en beck film ;) hihihi ! Idag ska jag och Malin till lindholms möbler och kolla en ny soffa till gumman :) ! Hon blev så himla sugen efter Walle ( mitt nya smeknamn för Klas ) hade köpt en ! Vi va där igår förresten och kollade lite på tv ! vi åkte hem vid 11 och skulle sova jag & beejb men det blev film istället, nya Wallander.. va inte bra ! tycker inte Wallander e så bra heller men går att titta på. Beck är ju helt klart bäst ;)
ne ni nu är det Beck som gäller, hejhej !





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0