söndag

Torsdags så va ju jag & grabbarna hos malin ! Vi satt och prata och kolla tv sen somnade vi vid 1 kanske !
På freda kl 1 när Jimmy hade slutat så stack vi till Avesta och köpte nån sak till hans värsting Audi ;) Sen tillbaks till hedesunda.. Där va Niclas & Simon.. Dom drack lite grann men ja va grymt trött så de blev lungt för mig tog nån smirnoff bara sen lyssna vi på musik och umgicks ! ;) Lite folk kom de också ! De va mysigt ...  Eller jo de va väl roligt tills kl va 21:22 då både NICLAS & MALIN däckade i sängen  ! Va bara jag klas & biff som va pigg, jag & klas va så jävla sugna på max oxå ! jag & klas försökte få liv i dom andra 2 , klas typ hoppa eller hur man ska säja på niclas men neee , Till slut fick ju klas de  jäveln max men när han åkte hade ja somnat :P På lördag så åkte jag & malin till hennes mamma så vi duscha occh fixade oss för kvällen ! Grabbarna gjorde potatisgratäng och grillade, va jävligt gott ! :D Vi satt mest och prata och hade trevligt den här kvällen också ! Lite folk kom senare på kvällen men vi åkte även fram till pizzan och tog en drink ;) Vid 12 så gick jag & niclas o la oss .. Då kom klas & simon men dom hann ja inte träffa :P eller jo jag fick träffa klas på morronen när ja gick ner till köket då han hade sovit kvar :) vid 12 idag så blev jag malin klas niclas & jimmy så hungriga så vi åkte fram till pizzan och ja fick mitt efterlängtade grillspett :D muumms ! sen åkte vi runt lite i hedesunda ;) i ostbåge bilen :D ! Fick skjuss hem av Niclas & jimmy ! :D Jag & Malin gjorde lapskojs när vi kom hem , och kollade på sandor / ida , Amanda kom även förbi o va social :D sen vid 10 så kom jaana o vi åkte till hedesunda då jaana skulle hämta 15 l sprit , sen åkte vi hem och nu ska ja sova på hungrig mage ! :( Helgen va great iaf :D !

hahahaha måste bara skriva upp en jävligt rolig diskussion av jimmy & niclas!
vet inte alls hur vi kom in på detta men ajja


J : visst märker man när en tjej är intresserad av en ?
N : njaa dom kan ju vara över trevliga också .

sen blev de att vi börja prata om nå helt annat där och helt plötsligt säjer niclas ,

N : Jimmy, jag måste nog svara nej på den frågan .

de lät så jävla fult och de va grymt roligt ! när man väl va på plats ;) !
Niclas hade säkert suttit där mellan och verkligen tänkt på de Jimmy sa !

Sen blev de att vi kom in på folk som gilla varan och Malin slänger ut sig ,

M : men Ida hon tycker ju om Niclas !
N : gör du det ?
Jag :  jaaa
N : eller är du bara över trevlig ?

hahaha !




du får inte ha mig som en dröm , när jag vill va din verklighet !
men du får ta den tid du behöver för att förstå vad är det du vill ,
du får be en bön att tiden du behöver räcker till.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0