tant grön!

Fan va mysigt de va igår! Vi fick plats med grabbarna på tant grön! :D tog någon öl och satt och sjöng med trubaduren! :D Sen vid tolv så stack jag Malin Niclas & Jimmy ner på Slick! Där satt vi och drack och dansade :D tills vi  alla blev så hungrig så vi gick till Frasses och käka !mumma!!  :D När vi va på väg hem till Malin så började vi prata om bilar :P asså jag då ! :P

 Jag  : men vem ska fixa min bil när den går sönder när jag väl skaffar en ?
Malin : men Ida, din pappa är ju bilmekaniker !
Niclas : jag kan fixa den då Ida  !
Jag : nee för det ska pappa göra !

haha orka då :P sällan jag !  de va roligt när vi väl diskutera o man va där :P haha

när vi ginade över brynäs bland skog o inga lampor o inga människor så blev Jimmy & Niclas helt upprörda över att Malin gick den vägen för dom trodde hon gick här annars när hon skulle hem men Malin försökte förklara att hon gick bara den vägen nu för att vi va med annars går hon där de finns folk! men nee dom förstog inte de o hade värsta predikan för Malin om våldtäks män och att hon inte får gå den vägen nå mer :P haha de va oxå roligt :P Men när vi kom hem så somnade alla på en gång! Sen på morronen gick Jimmy & Niclas tilll time och köpte cola! underbart va de!! Sen åkte dom hem och jag och Malin åkte till systemet o handla sen mcdonald med min syster sen vidare till stugan där vi sattt ett tag innan Malin skulle börja jobba!
Så nu sitter man själv hemma :( ska duscha snart o sen sova en stund :P sen kl 9 när Malin slutar ska man ut till Hedesunda igen ! Blir party :D hihi ! Eller party o party de får vi se men vi ska iaf sitta o dricka !

va iaf skit mysigt igår :D toppen kväll!

:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0