sötnöten !

mitt liv är underbart ! Har världens bästa FAMILJ , vänner & pojkvän ! <3
hihi ! jag & niclas gick på bio igår, män som hatar kvinnor ! den va skit bra :D värt att se !
sen gick vi bara hem och möös som fan :D gobiten min dåå!! hihi sen åkte han hem för en stund sen och jag satte mig vid datan o prata me klas ! då tyckte han att ja skulle be niclas vända o hämta mig men de tyckte inte ja då han va säkert typ hemma :P men ja täntke att ja skulle skämta lite me honom o skicka ett sms där ja skrev : vrf fick inte ja följa med :( sen så ringer han upp o säjer att han ska vända o hämta mig ! åhh plutten då :D ! han ska åka o träna men de gör inge för då ska ja endå vara med min Malin som är där :D <3 sen ska vi åka in till sjukhuset och hälsa på jimmy ! :(

nee måste dra  ! HEj!



nu sitter man hemma hos klas i hans fina soffa ;) Grabbarna har åkte iväg och tränat !
Klas tog motorcykeln :( JAG VILL OCKSÅ :P ! Malin är också här , vi 2 sitter här ensamma i hans lägenhet :D undra vad vi ska göra då :P va längsen ja träffa Malin så ja va tvungen att åka hit bara fast de är en liten stund :) Fick ju vara med Niclas längre också, hihi min min min sötis !



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0