sommar !



Det här är min & Malins låt ;D SOOMMMAR ;) ! wööhö !
tror Niclas också tkr om den :P haha


Igår så gick jag till Malin när ja vaknade typ ! Sen väntade vi på Niclas . Vi åkte till kungshallen och käkade, min bejb betalade för mig, underbar är han! Skjussade Malin till hennes jobb och vi åkte hem till mig och kollade på Beck ! Jag älskar Beck ! Kl 6 åkte vi till största syrran och va barnvakt åt min TEO <3 Det första Teo sa till mig när han såg niclas var : ä de dä din ? så pekade han på Niclas , hihi så jävla söt han är ! Men han fattar snabbt att de är BARA min Niclas ! ;) Niclas fixade hockeyspelet så jag & Niclas spelade och vem tror ni fick rejält med stryk då ;) ? joo NICLAS ! :D läs och häpna ;P jag vann överlägset ! och jaa Niclas du kmr få höra de resten av våra liv ;P
Mina enda två grabbar i mitt liv är Teo & Niclas <3 :)


Idag vet ja inte vad som händer :) får väl se som vanligt  :P ! ohhh ja har ju fått lööön ! En riktigt  jävla bra en för att bara jobbat 6 ggr ;) men ska inte köpa upp allt på en gång !


Detta är ett tecken ! Precis efter jag skrivit om att ja inte ska köpa upp allt så ringer syrran och frågar om ja ska följa me ut till köpis för att kolla på kläder åt Wille tills skolavslutningen . Ja då kmr ju självklart ja hitta nått också så kan ja inte stå emot ! det är så typiskt :D Fast jag följer nog med bara för att jag ska få träffa Teo ! <3

SOMMAR !

ne tjo hej !


Min mellersta syster logga in på msn nu och de första hon skrev  va : HJÄLP !!!!!
troru ja fick panik då eller :O herregud trodde hon blev våldtagen typ ! men hon behövde alvedon :P vilket pucko! haha !


jo ja hade ju rätt ! Det blev 2 linnen, leggings,solglasögon, halsduk & en tröja till min lilla Teo !nu väntar jag på
att Malin ska sluta jobba nångång !!!!!!!! går hemskt segt! Vi ska till Häsunda :) sen ska bejb följa med mig hem
då vi inte kan sova utan varan nu :) hihi !

Ida Lindberg <3 Niclas Hedin !

You touched my heart you touched my soul.
You changed my life and all my goals , N !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0