so fucking happy !

Kunde inte somna om imorse efter Niclas släppte av mig ! åkte iaf till Malin & Amanda och vi åkte till köpis så jag kunde köpa nya solbrillor då någon gjort sönder mina andra :'(  ! Sen skulle ju självklart Malin se att det fanns maräng swiss (?) på mcdonalds så vi var ju bara TVUGNA att köpa och testa... tyckte de inte va så gott då de smaka Banan :O BLÄ ! Åkte hem till Malin och snacka lite skit sen skjussa jag Malin till jobbet och jag åkte hem och duscha och gjorde mig i ordning då ja skulle hämta Malin på jobbet vid 8 ! Vi åkte direkt ut till Niclas där Niclas, Jens, Klas, Simon, Jimmy & Krille va  :) vi låg och kollade på tv och mös ! :) Fick även veta av Krille att Niclas INTE har slutat röka som han lovade mig ;) men förstår att de är svårt :) han är iaf jätte duktig då han inte har rökt nån gång när ja har varit med :) ajja jag betämde iaf att vi va tvugna att göra nå roligt så jag sa att vi skulle åka till Gröna Lund :D ! Jens, Niclas, Klas & Malin är på än så länge :D !Guuud va roligt vi kmr ha, hihi ! vill åka nu :) ! Sen ska vi dra till Liseberg i sommar :D hiihi gänget ;P

Nu sitter man hemma iaf, ska gå o lägga mig alldeles strax :) Ska bli grymt skönt faktiskt !
imorgon på förmiddagen vet ja inte vad jag ska göra :( Niclas kmr senare efter han lekt med Jimmy ! Han ska få komma hem till mig för första gången :D Och han kommer väl garanterat att träffa på mina föräldrar , HJÄLP (!)  :P äh dom e så snälla o söta ;) hihi !


ne tror jag ska kila till sängen ! puss hej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0