snart heelg!

sista natten nu , .

Varit med Malin idag ! Åkte till henne men hon va så seg så jag bestämde att vi skulle åka till Ullis & Leffe och hämta hennes kläder så vi hade nå o göra ! Vi blev kvar en stund o drack saft :) eller ja okej jag drack saft, malin drack kaffe -.-
;) Sen åkte vi till Kvantum och handla mina älskade JORDGUBBAR ! men ja vill ha svenska jordgubbar , så mkt godare ! Skjutsa sen hem min lover girl sen åkte ja till jobbet :) det är inte många timmar kvar nu, härligt! Fast har verkligen varit SUPER lungt här inatt !  skönt att dom får sova ut för en gångsskull fast tiden går så himla sakta då också :P

Idag ska jag sova till 4-5 tänkte ja! Malin slutar jobba 9 så då kmr hon hem till mig sen går vi direkt till henne ! hon kmr enbart hem till mig innan för att ja ska slippa gå själv, naaw :D ska packa min stora väska för ja ska sova kvar hos henne ! Sen på freda kanske vi åker med Niclas ut kl 4 ? ja vet inte än för ingen har frågat honom om de går bra men de göre säkert ! :) kmr bli himlans roligt då Malin jobbade hela förra helgen så vi va inte med varandra då :( får ta vara på de den här istället :D


Va skulle jag göra utan dig Malin ? !
Tack för att du finns ! <3 Utan dig hade inte mitt liv gått som jag velat  !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0