Slapp dag !

Ligger i sängen nu med min sötis :) fast han sover, ska ju jobba imorgon :(! Niclas kom till mig vid 3 , vi har bara legat i sängen och myst :D vid 7 blev vi hungrig så vi åkte till max . Hihi .. Just ja han fick bara träffa min pappa idag för mamma va kvar i stugan men sen åkte pappa tillbaka dit ! Det gick iaf super ;-) niclas va så Jävla söt :D är inte ett dugg trött så jag ligger och killar honom på ryggen och kollar på scrubs haha lite mysigt ;-) imorgon ska vi antagligen gå på bio , äntligen! Män som hatar kvinnor bestämde jag :D hoppas den är så bra som alla påstår :) ne nu ska jag pussa lite på honom sen ska jag försöka sova ! God natt allihopa :)

Kommentarer
Postat av: Emelie

Glad för din skull Ida <3

2009-05-21 @ 23:52:26
URL: http://emeeliieb.blogg.se/
Postat av: Anonym

naaaaw :D tack hjärtat !

2009-05-22 @ 11:35:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0