s-viken

Igår åkte jag och älsk till hedesunda då vi vela dricka lite alkohol :D vi satt hemma hos Simon ! Sen gick vi till hans pappa och grillade med dom som va där, gottgott ! Gustav kom och hämtade mig simon & älsk i hedesunda för att skjussa oss till sandviken ! så snäll han är :D honom kan man alltid lita på ! Väl i sandviken så åkte vi med Gullan ! haha de va grymt roligt :D Va ett helt gäng i den där bussen, då bara jag & pilla va tjejer ! Va ju med min älskling hela kvällen så då kanske ni förstår att jag hade de otroligt rolig & mådde hur bra som helst ;) ! Sen åkte vi in till gävle på msx sen skjussa dom hem mig och beejb! de va en jätte roligt kväll :D hinner inte skriva nå mer nu för ska åka till stugan och grilla med famlijen ! Älsklingen svek mig ;) hihi

<3 hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0