nyfiken!

Tänkte berätta lite mer om va ja gjort idag :)
Åkte ju till köpis och köpte en tröja, när jag kom hem och satt på mig den så ser jag att dom inte tagit bort larmet på den ? men de ringde aldrig när vi gick ut heller så nu måste jag gå tillbaka och ta bort den! drygt!
När vi kom hem så skulle syster laga mat men hon satte sej vid tv istället så jag & Teo fick laga istället då vi var jävligt hungriga! Potatis, stekta champinjoner och egna köttfärs biffar! MUMSIGT ! gud så ssaftiga och goda dom blev! Tror jag & Teo har de där inom oss ;) Teo åt hur mkt som helst och hur fort som helst oxå ! Han prata inget bara satt och åt och de har ja inte varit med om ;P wöööhö!  Bara det bevisar att vi e bäst på matlagning! hiihi !
Sen kom Jaana och vi åkte till Hedesunda till kläääjs då hon skulle hämta nå dricka.. Niclas sa att han skulle komma förbi så jag blev ju såklart glad men han höll de inte :( han blev hemma med jimmy simon & biffen som höll på me nån hemlig sak som ja inte får veta vad de är :( så nu tänker jag inte prata med Niclas nå mer ;O fast de tror jag inte ens själv kmr hålla :P så de sket sig!

nu tänkte ja lägga mig under täcket! :D hej då!puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0