mys torsdag!

Gick upp kl 5 då jag inte sovit bra alls !  Sen åkte jag hem till Gustav för jag skulle hämta mitt halsband men de va int där :( Men Gustav hade precis gjort kycklingsallad så jag passa på att äta, vi satt oss ute på balkongen i solen :D Det va hemskt gott :D ! Sen åkte jag och hämta Jaana och vi åkte till köpis då ja va tvungen att köpa ett nytt halsband! hitta även 2 ringar och ett par skor ! SÅ SJUKT SNYGGA :D  ÅKte till gävle och skjussa henne till Tessan ! Åkte hem och låg i soffan med mamma ! Fick sms av Niclas som sa han & Jimmy också skulle sova hos Malin ikväll ! :) Så de blir vi 4a i hennes etta ! hihi .. Hoppade in i duschen nyss och nu har ja fönat håret och jag ser ut som ett troll tack vare mitt jävla tjocka hår -.-  !
Malin kmr förbi här vid kvart , tjugo över nio ! Då går vi hem till henne och där sitter nog grabbarna och dricker grogg som han sa att dom skulle ;)

ne måste packa lite ! Hej :D


Kommentarer
Postat av: Anonym

härmis ;P

2009-05-15 @ 00:57:24
Postat av: Anonym

vadå härmis???????

2009-05-20 @ 09:21:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0