Mys helg

Igår va man i stugan och grillade med mamma pappa nina gustav malin hagman karin och matilda:D senare kom min niclas :) vi kollade på nå filmer sen vi va mindre det va roligt att se faktiskt ! Sen åkte jag niclas nina och gustav hem, klockan va väl runt ett. Åkte förbi malin och hämtade 5 st beck filmer sen hem och kollade på en och myste i sängen som jag bara älskar :) sen på söndags morgon så åkte jag och bejb till malin för vi blev så hungriga , niclas gjorde makaroner och köttbullar ! Efter det så åkte vi och kollade lite sen till hedesunda ! Malin gjorde baguetter som vi tog med oss till vattnet och käkade och klas kom :) sen bestämde vi att vi 4a skulle åka hem till klas och kolla på film , jag och malin valde bolt som grabbarna hade sett 2 gånger innan men vi fick iaf se :) söta dom där ;-) senare på kvällen åkte vi till stan, skjutsade hem malin sen åkte jag och älsklingen hem till mig :D min älskling har sovit här sen i torsdags , så extremt mysigt att ha honom brevid mig när jag går och lägger mig och när jag vaknar på morgonen ! Helt underbart ! Hade jag fått bestämma hade han bott här i min säng ;-) Hihi. Ne nu tänkte jag försöka sova som niclas gör :) efter han sagt godnatt så väntar man högst 5 min sen sover han , han är en jävel på att somna fort ;-) ne godnatt på er så hörs vi imorgon :) puss och kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0