Måndag!

har lekt med syster idag <3 vi va hem till Therese Landberg och prata lite ! Sen hem och gjorde paj ! Mamma kom också förbi så ja åkte med henne hem vid 8 ? Åkte tillbaks till bomhus kl 9 då jag skulle hämta Malin hos Mimmi ! Sen åkte vi bara hem till henne och pratade och mös framför tv :D Pratade minnen så vi skrattade så jävla mkt så vi nästan kiss på oss ;P Niclas ringde och va social också innan han la sig , de va trevligt ! Halv 2 åkte jag hem och nu ska jag dricka min kalla oboy ! :D

Imorgon vet jag inte va som händer , leka med Malin kanske :) ?

Vi kmr ha så himla roligt i helgen Maaaaaalin :D jag läääängtar !! hihi !
kanske blir att vi drar oss till hedesunda ;) haha eller de blir nog så :P Om dom vill ha oss där ;) !

Hejhopp !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0