måndag igen, usch !

Idag vet jag inte alls vad som händer !
ska försöka få med mig Gabbi att äta nånstans ! är förbannat hungrig och det är typ tomt här hemma  ! typiskt !

har inte hört nått av älsklingen idag heller :(  typiskt !

måndagar är inga bra dagar för mig !






blev inge äta med Gabbi idag då hon jobbar till sex sen skulle hon till köpis :( !
Min bejb kmr till mig idag efter han tränat och duschat ! Myspys ! Men vid 8 ska vi åka och hämta Malin på jobbet sen leka en stund me henne!


va e de för idé att lägga ner nån tid på dig när du endå är sur 24 h om dygnet...
jag orkar då inte nå mer !



Syskonen Hedin betyder så mkt för mig <3



svårt att vara isär, önskar att mitt hjärta vore här !

här sjunger mina brudar för mig :D

när jag fyllde 19 :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0