lördag!

Festen va jävligt rolig :D alla va utklädda också! 
:) Niclas kom och hämtade mig i valbo sen åkte vi hem till han och sov ! Sen när vi vaknade så gick ju han direkt ner o fixa med bilen :P men sen kom han in till mig igen och vi åkte in till stan .. Förresten så ska inte Niclas skjussa in sina brudar till stan :P det blir bara knaas :P
Vi höll på att krocka idag då bilen framför stog still och Niclas skulle ta upp mobilen i fickan för det ringde o när han tittade upp igen så stog den still och Niclas verkligen tvärbromsar och som tur va de så brevid den bilen som stog stilla så fanns de en grusväg brevid så han va tvungen att svänga för att inte köra in i bilen så vi klarade oss :P haha va lite roligt då de inte gick allt för bra för han & gabbi heller när han skulle skjussa in henne ;) haha sötisen då!

Följde med honom till MMM då leffe ( hans pappa ) och ullis skulle komma och låsa upp så vi fick däckena! och jag hade mina pirat kläder på mig så jag skämde nå fruktansvärt ´!!!!!!!! Sen skjussa han hem mig för ja vela inte följa med till valbo sådär :P  När jag kom hem tog ja bilen och hämtade Malin på jobbet ! jag va tvungen att berätta om gårdagen :P

när vi åkte i stan så ser vi Malins farmor & faster så dom hoppade in och jag skjussa hem dom så dom slapp gå :) Hennes farmor är ju världens goaste ! :) hon kallar mig redan för lill hjärta ;) haha sen åkte vi till min syster i Bomhus men nu sitter jag hemma! vet inte vad som händer ikväll iaf...

ne nu ska ja gå hejhej!


I want you so much that I just can't resist you .


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0