killar killar killar ...

vrf ska jag alltid falla för fel killar? =/ blir så less!

Jag tänker på dig ett antal gånger om dagen.. Vill ha dig hos mig ! Behöver inte ha dig precis brevid mig räcker med att du är på samma plats!! Blir bara glad av att vara i närheten av dig ! Bara att få titta på dig...

Ja jag tkr om honom , de gör jag verkligen ! Men de blir jobbigt när inte känslorna är besvarade...
Jag försöker verkligen inte höra av mig heller men de går inte så jävla bra! Hittar alltid på anledningar till att skriva ett litet sms ! Sen när jag får svar så lyser jag upp som en sol och kan ge ifrån mig konstiga ljud :P .. Och mina vänner förstår direkt vem det är ifrån..

Han är så äckligt jävla vacker så de är sjukt !

Du är speciell, för mig helt underbar.


N.H. 

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0