jag är äntligen lycklig !

Niclas kom och hämtade mig kvart över 4 ungefär då gick vi till videohallen brevid mej och hyrde film ! Jag & Niclas ska ALDRIG välja film tillsammans igen  :P den sög totalt ! Värre än den jag & malin hyrde ! Sen åkte vi till Biffen och duschade sen hem till Niclas men där va vi inte länge 10 min kanske ? Sen åkte vi tillbaka till Biff då vi skulle kolla på filmen . Klas kom sedan förbi en stund också :) Sen åkte dom till klas men jag & niclas stannade kvar ! Vi stängde av filmen då vi kollat på halva kanske och så kollade vi på tv istället ! Vi låg i sängen och pratade och mös ! Hade det så jävla underbart :D Fast vi inte gjorde nå så va de hur jävla mysigt som helst ! Allt du sa värmde så otroligt mkt !
Åkte hem till Niclas vid halv 11 då vi va så jävla trötta o höll på att somna ! Klev upp 05:48 ! Åkte och hämta jimmy i finnböle sen skjussa han hem mig =/ Fick ett sms en kvart senare att han sakna mig redan , naaaaaw ! Gopluppen då ! :) Saknar han också, vill ha han nära mig bara !

Måste tacka Malin Hedin då hon alltid har stöttat mig igenom allt ! Utan henne hade inte mitt liv varit som de varit idag , jag hade mina tvivel men hon tog bort dom ! det är MALIN som alltid har varit glad för mig & niclas , hon är lycklig för våran skull. du är underbar Malin ! Vill inte leva mitt liv utan dig, eller jag kan inte leva mitt liv utan dig ! Du är min andra hälft! Dig vill jag aldrig aldrig förlora ! En vän som dig borde alla ha  ! Jag vet att du fått höra mitt tjat om att mitt liv är helt jävla meningslöst och att jag har inget ! Men det är skit snack nu  , jag har dig <3 och det är väl det bästa som kunna hänt mig !

Jag Älskar Dig Så Otroligt Mycket Malin Hedin ! <3


 

19/5-09 , UNDERBART !
Du är en del av mig
Jag är en del av dig

Kommentarer
Postat av: malin

Tack gumms <3 Älskar dig också !

2009-05-22 @ 13:37:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0