ingen sömn bara smärta !!

Bejb kom till mig kl 8 då vi åkte direkt till Malin ! Vi åkte och köpta läsk, godis & chips !
Vi låg hemma hos Malin och mös och kollade på tv och prata skit :D
11 -  halv 12 så åkte vi hem och sov , eller ja han sov ! Jag har inte soviit ett jävla dugg , va inte trött för 5 öre ! Sånna här nätter önskar man att man jobbade istället ! Sen fick  jag så jävla ont i knät så de va sjukt jobbigt ! låg i sängen och bara vred och vända på mig, N måste väl ha vaknat ett antal ggr stackarn ! När ja va upp o gick så vek sej benet på mig för det gjorde så jävla ont !!!
 men nu har ja tagit zon salva för onda muskler , så de har gått över nu ! SKÖNT !!!!!!!

har legat och kollat på 1 ½ beck film, somna en timme på andra filmen:) det behövdes då jag inte sovit ett dugg...


han verkar cool den där hedesunda ;P
haha gustav är bra söt han ;) och med den där hedesunda menar han Niclas ;)


min bejb tog ledigt idag :D eller han jobbar till kl 12 sen är han ledig, han är bara för goo :D
så han ska hem och fixa sen hem till mig då vi ska åka till Malin och käka :D <3

Fick 2 tröjor av min syster Nina igår  förresten <3 Tack gumman  , jag blev hemskt glaaaaad ! hihi



Tack för alla stunder du ger mig  N <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

näääää, du fick en ;P den andra köpte du ju själv.

2009-05-26 @ 21:34:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0