hääärligt!

sista April va toppen :D skit mysigt! först sattt jag o jaana på hennes balkong o drack sen kom klas o jimmy o hämta oss och vidare ut till Simon i hedesunda! där va de mkt folk :D hände inget spciellt men de va JÄVLIGT ROLIGT :D Blev lite missförstånd mellan mig & N men de löste sig! :) MAlin kom till mig :D på kvällen!<3Sen åkte vi hem och sov vid 3 ! skit härligt kväll iaf! :D

Idag när man vakna hade man ont i magen men vi åkte och köpte macka på ice jag o malin då blev de bättre sen åkte jag malin niclas matte biffen o jimmy ut på sjön och grilla korv :D jätte mysigt! Hihi! Sen åkte vi hem och vila en stund tills vi åkte in till gävle då grabbarna grus skulle ut på tant grön! Så nu sitter ja hemma! fast ska fixaa mej nu , Malin kmr snart o vi ska ner på stan vi med o ta en öl :D hihi mysigt! <3

ne måste skkyndA!!! Hej dåå :D

Jag tkr om dig också ! ! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0