God Morgon!

Idag vaknade jag 07.20 då jag hade en HEMSK mardröm! :'( Så va tvungen att trösta mig med att skriva till N . :P
Jag blev då mkt gladare när jag fick ett gulligt sms ! Sen kunde jag ju inte somna om.. Igår vaknade jag 8 förresten !
Har blivit nå fel med mig nu ! :P Sitter och pratar med Hanna nu bara hon som är vaken !

Jag är förbannat hungrig oh självklart har man inge att äta! blir så less!!!!!!!!!!!!!!!!!
även fast vi skulle ha så e de nå äckliga skogaholms mackor och de äckliga jävla hårda bergott smöret ! Blir tokig!!!!

Just ja på freda är det 18 års fest på kommunlen! :) För Hanna som fyller år idag , GRATTIS stumpan! :)
Det är pirat tema , så vad ska man ha på sig då tkr ni ? :O Har en aning hur jag ska se ut men vet inte om de ser så pirat aktigt ut :P får väl se ! haha ! Kmr nog bli grymt roligt tror jag då jag är med min enda partypingla Jaana <3

kanske blir att käka frukost på mcdonald ? :) Är väl till 10 - 11 ?

Jag måste bara skryta lite :P Min LILLA Tessi har hoppat Bungy på 134 METER , känn dig slagen FILIP ;) HA !
skulle ALDRIG ALDRIG göra de inte för pengar ens! aldrig! jag som är så jävla höjdrädd! Men tycker de va grymt av Tessi att göra de :O :D
usch ryser ja bara tänker på det!
 YOU GO GIRL !

Bjuder på en härlig låt idag med ;) Hare bra för det har jag ! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0