Fredag

Nästa helg blir det kanske Gröna Lund för mig, Malin, Klas & Niclaaaaas :D Blir nog tåg då alla vill dricka :D !
Hoppas vi kmr iväg, skulle vara så jävla roligt och mysigt !

Och jag är grymt fest sugen nu :D Så jag tänkte försöka flörta lite med Beejb och Klas o se vad dom ska göra i helgen :P !
Tror Klas är ganska sugen faktiskt ;) det är han jämt!! hihi!





Jag är en av dom lyckligaste i världen just nu ! Tack vare min helt underbara pojkvän , Niclas Hedin <3
Han gör mig så jävla glad hela tiden ! Han finns vid min sida jämt . Alla skulle egentligen få ha en pojkvän som honom , han är helt orolig! Tycker om han så jävla mkt så de e nå sjukt !!!! Mitt liv vore inte mkt att hurra för om de inte vore för Niclas !  Tack för att du finns hjärtat !

Igår så va jag med Malin iaf :) Hon lagade mat åt mig ! Kycklinggryta med egen klyftpotatis , så jävla gott va de ! Hon är verkligen min personliga kock ! Hon gör oftast mat till mig som hon aldrig gjort förr , hon tar bara de hon har hemma och slänger ihop nått och de blir alltid så jävla gott så man kan nästan äta ihjäl sig, mmm mums ! hihi :) hon kan verkligen laga mat !
Vid 8 kom våran Niclas till oss :)







With you is where i'd rather be, I wish that you are here with me.




 
HAHA KLOCKRENT ;P
Jag, Sofie & Helena dansar & sjunger ;)
Sen sjunger även Mossberg, Björklund & Kritan i bakrunden :P

Kommentarer
Postat av: Tessan

Ida, du tycker allt e gott, inte för att tror att malin gör äcklig mat men du äter ALLT. PoK

2009-05-29 @ 16:03:02
Postat av: Anonym

hhahaa ja de e sant! men ja börjar bli väldigt sugen på dina köttfärsbiffar nu !! mm mums ! Eller fel av mig, mina & teos köttfärsbiffar ;)

2009-05-30 @ 03:01:53
Postat av: Katta

Hey love! Du jag kommer nog inte hem förns imorgon ska sitta som jury nu på uttagningarna idag och imorgon. vad ska du hitta på i helgen då? tycker vi tar en utgång nästa vecka:) ja ringer dig så fort ja e hemma iaf. PUSS

2009-05-30 @ 14:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0