eurovision !?

jag kollade inte på de i lördags, tack godegud för det !
hade tydligen trevligare sällskap än att sitta framför tv och glo på nå dyligt !

jag fick iaf veta att norge vann igår och HALLÅ?! va fan ere för skit !
jävla töntig låt , fyfan . Trodde de va nå skämt när ja fick höra låten , och att han hade vunnit ! USCH , FYFAN !
den va ju helt jävla värdelös ! och tycker inte hans röst va så jävla bra heller, va ja stör mej på de här nu då :P Nästan så att sverige t.o.m me bättre ! :O nee norge va totalt värdelös! fan va alla andra låtar måste låtit förjävligt eller dom kanske inte framförde nått eftersom norge vann ? hhahaah ! jadu ja tycker den va pinsam , den söög och va helt värdelös iaf !


är hundvakt idag åt Bonzo <3
vi har legt i sängen och myst  ! har ju ingen annan så får väl nöja mej med honom ;)
ska snart ut och gå med Bonzo igen när han vaknar :D

haha igår då , ja & malin satt och vänta i klas bil medans grabbarna fixa me någon Jockes bil ?
så säjer ja : vad ska vi göra nästa helg då Malin ? eller vill du inte vara med mig ?
Malin :  jooo för du måste vara med mig iaf !

vi är helt beroende av varan verkar de som :P De va helg men endå va vi tvungna att bestäma att vi skulle vara med varan nästa helg ;) hihi !

ajjaa ,, idag vet ja inte va som händer, Malin ska på personalfest :( men roligt för henne den lilla krabaten :D
kom med förslag till vad man kan göra ? :D



du är så otroligt vacker




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0