en riktig myspys dag!

Hämtade Malin vid 3 halv 4 då vi åkte till köpis då jag va tvungen att gå tillbaka me tröjan så dom kunde ta bort larmet ! Sen skulle ja hitta nå pirataktigt tills freda, köpte ett randigt linne , 3 trosor, 1 Bh, ett par skor , 2 sloglasögon, glitter eyeliner, en lång skjorta, en kofta, ett linne / tröjja i samma, ett par mjukisbyxor & en lång tröja! Sen åkte vi till Malins framor Mona :D skit gullig !! Amanda va också där så vi fika och prata om min mormor & morfar då Mona va ofta me dom när dom levde! :) lite roligt och höra då ja inte ens kmr ihåg nån av dom ! Mona kallade mig för lill Rose hela tiden :P Sen så ringde nån kompis till henne (?) och hon va tvungen att berätta på engång att ja va där , lill Rose ;) känns som alla känner min familj :P men de va jätte roligt ! fick även se bilder på mormor & morfar när dom va jätte unga :D
Satt väl där 1 ½ timme sen åkte vi till våran stuga vid engeltofta då vi la i båten och åkte om kring där och prata massa skit och mös jag & Malin ! <3 va jättefint väder och de blåste ingenting så de va skit fint ute på havet! :D sen åkte vi och köpte mat på kvantum sen hem till Malin och käkade och kollade på tv ! Ska snart gå o lägga mig i min säng ! längtar tills imorron då jag & Malin ska till Hedesuuunda! :) Jimmy kmr och hämtar oss när han slutat så åker vi ut till Niclas ! :D ska ta nån öl och mysa med grabbarna grus! :D Får inte glömma filmen Malin ! KÄRLEK 3000 ;) hahahaha ! undra ja hur deras reaktioner kmr se ut :P  sen ska vi väl sova då grabbarna ska upp o jobba på freda ;) medans jag & malin får ligga kvar lääänge till ;) och jag BER till gud att inte Niclas snarkar som han gjorde sist! snälla!!! jag får verkligen panik då :P får helt enkelt somna först !

Ne sängen kallar, hejhej!!



Kommentarer
Postat av: Tess

Men köpte inte du 2 solglasögon förra månaden? Är koftan till mig ;P Har du några pengar kvar, glöm inte bort att Nina fyller nästa vecka. Pok

2009-05-07 @ 23:46:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0