träning!

Jaana har en sån här spring grej och samtidigt rör man armarna fram o tillbaka :P haha
så nu kör vi på den, jaana håller på för fullt nu i 10 min . hennes 5 har nyss gått :P och efter det är det min tur! usch :P haha  fast ja gjorde det tidigare idag i 3 min ;) så efter mina 10 min oxå så e ja mkt bättre än henne vilket fall :P
vi är så duktiga :P


har haft Mary Kay oxå , SKIT BRA hudvårdskrämer :D så ska köpa hela kitet för 3600 :- när ja får lön:) Sen blir det make up och kroppsvård :D

haha hon som hade det fråga om vi va bästisar jag och Jaana och då kollade Jaana väldigt kontigt på mej o såg ut som hon tänkte typ : med henne , HA aldrig :P o så kmr ja bah : jaaa det är vi och världens smile ;P hahah ja får väl vara bästis me henne då men inte hon med mej ;)

min lilla nöt <3 nu e hon klar här, min tur HEJ!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0