timglas

Idag åkte jag hem till Jaana med fiskpinnar som vi åt sen blev de inte så mkt mer för vi skulle på Mary Kay möte.. Men ja tror fan de inte är nått för mej men Jaana är taggad och ja tkr hon ska börja :) För då har hon mej som en trogen kund kan ja ju säja!! hihi Sen skjussa Klas hem mej o dom åkte hem.. Sen har de inte hänt så mkt.. Jo Malin ringde mej :D ja blev glad! hihi Vet inte om ja hinner träffa henne imorgon för pappi fyller år men annars blire på torsdag eftersom hon inte jobbar på hela veckan tror jag =)  På torsdag kmr även U hem från jobbet.. Så då på kvällen ska jag dit och kolla film och mysa lite :) har även lovat att sova där :P hihi  ! myspyyyyyyyys! :D Sen på fredag så fyller min bäbis 20 år :D så får se om de blir tjejmiddag hos henne på freda eller lördag hon har snackat om de länge men nu den här veckan har man inte hört nått :P men Katta brukar vara ute i sista minuten så va beredd allihop :D

ne nu ska jag gå o sova, va SKIT trött för 2 timmar sen och höll precis på att somna men då ringde U och  vi prata väl i 1 timme sen skulle han sova! så nu är man pigg :P kanske ska sätta på Harry Potter eftersom ja fått sista filmen av Jaana :D hihi både hon och jag ÄLSKAR dom filmerna ! =)

Godnatt , Sweet Dreams <3

Kommentarer
Postat av: sofie

Haha jag tycker också dom är skit bra ! men alla andra hatar dom ju . Nu är de iaf två till som gillar :)

2009-03-11 @ 15:46:49
Postat av: Anonym

ooh va bra :D vi får ha en harry potter film kväll ;D

2009-03-11 @ 15:54:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0