Söndag morgon

Ja som sagt så har jag jobbat igen då! Va jävligt skön natt då nästan ALLA sov :) Men de bästa var ju att man fick hoppa över en timme !  kanon!  
Snart tänkte jag gå och lägga mig :) Fast på ett sätt vill jag inte för jag kommer sova bort hela dagen. Så väck mig om ni vill runt 2 ? :)
Jag är LEEEEEDIG en dag nu sen jobbar jag 3 nätter till :) Gud va skönt att va ledig ! ni anar inte :P De har varit drygt att jobbat 2 nätter, ledig en dag, jobbat 2 nätter till, ledig en dag & jobba 3 nätter! Men pengar blir det! Vi ränkade ut jag & hanna att vi får 150 kr/tim på natten :D Blir liiiite mer när det är helg också! Måste jobba nu så mkt som möjligt för att ja ska kunna göra de saker vi har bestämt i sommar!
Så behöver ni mig inatt igen pga av sjukdom & magsjuka kan ni ringa miiig :D
nee nu ser sängen så mysig ut så ja måste dra , Hej!


I lost my whole life and a dear friend.


Kommentarer
Postat av: Anonym

asså det är helt sjuukt va lika du o teo är! can't believe it!! säker på att han inte äär din son?

2009-03-29 @ 22:54:09
Postat av: Anonym

asså det är helt sjuukt va lika du o teo är! can't believe it!! säker på att han inte äär din son?

2009-03-29 @ 22:55:36
Postat av: Anonym

men vem är du ?

2009-03-29 @ 23:42:10
Postat av: Therese

Nä Teo är MIN o BARA min ;-)

2009-03-30 @ 06:40:23
Postat av: Therese

Nä... Teo är MIN o BARA min ;P

2009-03-30 @ 06:41:27
Postat av: IDA

njaaa, TEO är faktiskt bara MIN!

2009-03-30 @ 08:49:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0