Söndag kväll

Idag har jag varit med min Gabriella på kvällen :D Vi åkte runt och busa lite! hihi åkte till Thomas sen vidare till Daniel :D
Vi åkte också till Mari & Johnny sen Jaana och kollade på hennes nya soffa. MYCKET bättre blev det :P Kanske alla får plats ;)

Saknat dig så mycket Gabbi <3 Imorgon ska hon förmodligen vara med Staffan annars ska jag vara med henne har jag bestämt nu ! Vi kommer alltid på nå konstigheter!.

Jag tror jag har sett den vackraste människan på denna jord idag.
Helt underbar! Tittar man in i hans ögon så är man i himlen! ÅH redan kär i hans utseende!


hihi :P

Vem är det som skriver att Teo är lik mig egentligen ? Är det så himla svårt att skriva dit ditt namn ? :S
moget.....


Kommentarer
Postat av: Tessan

Hörru bejb, du lär ändra färgtema i bloggen..

När man klickar på inlägg som inte syns från startsidan, så blir det så massa svart..med rosa stjärnor, man ser ju inte vad du skrivit, texten är ju i samma färg.. Black and Pink!



Gulligt annars!

Och sist jag tittade, var Teo MIN!

Han gör som JAG säger ;-)



//T

2009-03-30 @ 18:09:44
URL: http://ettlivsomtherese.e-blogg.se
Postat av: ida

haha jaa nina sa de med , :( hon skulle fixa de :D ja har ingen aning hur man gör :P men bara så du vet så ÄLSKAR teo mig ;)

2009-03-31 @ 07:17:46
Postat av: det är jag.

men håller du inte med? likhaaaaaa!

2009-04-01 @ 21:49:24
Postat av: det är jag.

men håller du inte med? likhaaaaaa!

2009-04-01 @ 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0