sömnlös

Träffat Malin idag <3 de va jättemysigt!  Och Jaana såklart , my baby loove!
Jag är ganska trött, gäspar hela tiden. Men kan jag somna ? Nej!
Det är jättejobbigt!! buhu! Det tkr jag inte om.. Och så e de skit på tv!
Eller på 3an rättare sagt.. Ni som känner mej alldeles för bra vet ju att
jag bara kollar på 3an och ingen annan kanal. 6an kan gå ibland...
Och anledningen till att ja håller mej till 3an är för texten.. Den är
jätteviktig för mej på något konstig sätt :/  Jag vet, ja är konstig :P

Oh ja ska nog sätta på Harry Potter, såg den inte sist :D hihi wiiiie!

Saknar dig PLUPPEN ( finns bara en enda som jag kallar pluppen och han vet & katta hihi  )

Kommentarer
Postat av: Pancha

jag vet också vem du menar =(

2009-03-14 @ 02:28:56
URL: http://yamaica.blogg.se/
Postat av: T.

Jaa ja menar de, ETT smeknamn på en person. Skulle nog inte vara så roligt om man använder samma smeknamn på flera KÄRA vänner. Tror inte den NYA kära vännen skulle bli så glad om den fick reda på att de namnet hade förra KÄRA vännen..... ;) LOVE

2009-03-15 @ 01:48:21
Postat av: Anonym

hahaha du e så go :D

2009-03-16 @ 23:57:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0