så jättetrött

Kryssning med Jaana, Niclas & Klas22-23 April
Peace & Love Festivalen med Annica & Jaana, 22-27Juni
Tomas Ledin med Katta & Jaana, 24 Juli


sov hos Nina & Gustav igår. De va mysigt.
Somna kl 10 :P Och nu har ja även sovit 1 ½ timme! Är skit trött, måste varit från helgen! USCH!
Vet inte va som händer idag. ingenting tror jag........... de är ju förfan måndag, hatar måndagar!

ÅH min mobil är CP! Ringde PFV idag när jag vaknade och de första hon sa : du såg att jag hade ringt? :S
Hade varken fått en missat samtal eller ett 3 meddelande där det står att en person ringt då.. Så ja vet inte jag.. Men iaf så fick jag 2 nätter till - fred & lördag! :D jag är så glaaaaaad! Money! Sen frågar hon om ja inte vill jobba dagar eller kvällar ? men joo jag har ju gjort de i ett år nu :S men hon e ny där så hon vet väl inte men... Undra vart våran Barbro tagit vägen ? :(

ring mej , hej!




I pick all my skirts to be a little too sexy
Just like all of my thoughts they always get a bit naughty
When I'm out with my girls I always play a bit bitchy
Can't change the way I am sexy naughty bitchy me

I'm the kind of girl that girls don't like
I'm the kind that boys fantasize
I'm the kind that your momma and your daddy were afraid you'd turn out to be like


My mouth never takes a holiday
I always shock with the things I say
I was always the kid in school who turned up to each class bout an hour late

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0