otursdag ? Jo visst!

Jaana kom o " hämtade " mig i valbo. Hon hjälpte mej med att få igång bilen.. Gick skit bra tills rondellen vid riks 80, bilen höll på o lägg av , Bromsen va STENHÅRD så de gick inte alls o bromsa även fast ja pumpa!  och de gick inte o styra, trodde ärligt att ja skulle dö! men helt plötsligt strata den igen sen vid korsningen vid sos kiosen la den av bara när ja bromsa och gick inte o starta igen! så både jag o Jaana som va före mig fick stanna o börja om med starthjälpen eller va de heter.. tack för att gustav har en sån här egen så man slipper ha en till bil till hjälp! Den starta och vi körd vidare tills den la av innan bron vid konserthuset! där fick ja då stå nåra min för mej själv för de va en jävla idiot som trängde sej emellan mej o jaana så ja va tvungen o bromsa o åter igen la den av o jaana såg inte att den dog så där stog ja mitt i vägen en andra gång, SKIT PINSAMT ! men hon kom tillbaka då ja ringde o vi fick igång den o nu va ja så jävla less så ja fan gasta upp den till 7 tusen varv så den inte skulle lägga av blev så jävla irriterad o utskämd så ja åkte till konserthuset där ja lät den stå o ja sparka på den för ja va så jävla arg men ringde till Mackan då han kom så vi bytta ja fick ta hans bil o han tog min för ja vägra o kör den! sÅ JÄVLA SNÄLLL!!! du ställer alltid upp du mackan du är underbar!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! även fast du jobba så kom du :) tack till tusen!!! du anar inte va glad ja blev!!!!!! åh min hjälte!!!!
Han lyckades få hem den iaf!! :)
Gustav ringde senare o fråga om de va bara o åka me den till skroten o ja skrev typ JAAAAAA !

undra va som kmr här näst?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0