myslördag

idag när jag kom hem så somna jag på ty en gång va skit trött! sov ju bara 5 timmar ! Sen kom mamma och pappa hem vid 4. Då åkte jag o mamma hem till syster och jag lekte o gosa med Teo som vanligt * fniss * :D
Sen hem och eftersom mamma tjatat på mej att vi ska dela på en kebabpizza sen torsdags så gav jag mej fast ja va inte alls sugen, men vi åkte o köpte den iaf. tog 1 ½ pizza bit.. sen kom jaana när hon slutade , hon hade oxå köpt kebab, efter hon käkat så vela mamma o pappa ha godis så vi åkte o köpte de sen drog vi en sväng på stan. Träffade Uffe på slotts o snacka lite . va skit längesen man såg honom! Sen kom Gabbi och hoppa in. Skjussa hem Jaana till brynäs och hämtade Anton & Johanna istället sen skjussa ja ner dom 3 på hangan. Uffe och jag fortsatte till honom i valbo!där blev det mysa med film som ja älskar :D sen va ja tvungen att åka hem med bilen . åkte väl för en halvtimme sen. så de va min lördag de, alldeles lagom :) skönt att slippa alkoholen för en helg!

vill inte sova själv längre :(

broken hearted girl - thats me.

__________________________________________


I don't wanna love you in no kinda way
And I don't want to play the broken-hearted girl

nu ska det bli ett stopp för det här! nu är det slut med allt daltande!
Ett halvår har jag försökt men nej det går inte nå mer. Jag måste ha varit grymt trögfattad eller hemskt kär. Eller båda delarna... Jag vägra släppa dig första gången när dumpa mig och ja lyckades vinna tillbaka ditt hjärta igen efter 4 månader men nu måste jag tillbaka till verkligheten. Och släppa taget om dig förevigt....

Men du kmr alltid finnas i mitt hjärta, det ska jag inte ljuga om.
Alla 18 månader med dig va som en saga, kmr alltid minnas våra stunder tillsammans!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0